اس ام اس و استاتوس های عاشقانه
شهر بارونی

اس ام اس و استاتوس های عاشقانه تیر ۹۲

برگرد…
بیا در خزان آرزوهایم کمی قدم بزن،دلم برای راه رفتنت تنگ شده است!
دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر
چو دیدم دوست میدارد دلت دلهای ویران را…
.
.
.
هیزمی که تر بود را پس بیار..
من پس میگیرم..
این که بی محلی کردن نداره…
.
.
.

اینم یه اس ام اس عاشقانه به زبان تالشی :
تنه هر کس بومونو خسته بخته ، بی اشته زندگی کرده چه سخته،ترا غش!
یا به – یا از بنه بام ، الان یندینه سر کرده وقته …
.
.
.
درد مـی کـشـم.. درد
هـم تـلـخ اسـت ..
هـم ارزان ..
هـم گـیـرایـیـش بـالاس ..
هـم ایـنکـه تـابـلـو نـمی شـوم ..
رفـیـقـی کـه مـرا مـعـتـاد کـرد ؛ نـابـاب نـبـود ..
فـقـط نـگـفـتـه بـود مـانـدنـی نـیـسـت ..
هــــــــمـــــــیـــــــن!
.
.
.
یکی فریاد میزند : شوک…شوک….شوک…

و بعد صدای یک خط صاف…

و باز دوباره از خواب می پرم…

دکتر نیستُ و این قرص ها هم حریفم نمیشوند…

خدایا…یا کابوسم را واقعی کن یا طبیب دلم را بیار و رویایش کن..
.
.
میگویند :
ارزشمندترین مکان هایی که می توان در دنیا حضور داشت :

در فکر کسی ،
در قلب کسی ؛
و در دعای کسی ست …

تو در قلب ِ من،
فکرِ من
و
تک تک دعاهای من هستی
و
من
هم
: )

.
.
.
این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن…
.

.
.
سفر از فاصله ی دور حکایت دارد , گله از رفتن احساس رفاقت دارد , چه صمیمانه به درگاه خدا می گویم , دلم از دوری رویت چه شکایت دارد
.
.
.
حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن،
من حاضرم،
حتی تمام این روزها که تو غایبی!

ترجمه : با تو هرکس بمونه خوش به حالش،بی تو زندگی کردن چه سخته،قربونت برم!
یا بیا – یا بذار من بیام،الان وقته با هم موندنه …

.
.
.
چـشـــمـانـت…

دریـــــا را ، به “مــَـــد” مـی‌کـــشانـــد !

مـــــرا بـه شـــعر …
.

.
.
عاشقانه در چند خط…
.
دل همین است دیگر …
می نشیند برای خودش رویا میبافد .
آرزوهای بی جا می کند …
مثل آرزوی بوییدن عطر گس زنانه ات
مثل آرزوی بوسه های حریصانه و تکثیر شیرین یک گناه در آغوشت
مثل عاشقانه تسلیم شدن مقابل هوس هایت !
مثل …
میدانی ! ؟
باز هم آسمان و ریسمان بافته ام !
تمامی ماجرا همین است :
من جز تو هیچ آرزویی ندارم !
.
.
.
دیگر از میم مالکیت استفاده نمی کنم!!!!!!!!!

شب بخیر “نفسش”…….
.
.
تازه میفهمم “برو به درک”
عجب جمله ی شیرینی بود …
.
.
.
قشنگیه “لیاقت” به اینه که همه نمیتونن داشته باشن …
.
.
.

می خندی ، می لرزد دلم !
انگار که قلبم روی گسل لب های توست …

.
.
.
این شاخه نازک سرنوشت تحمل وزن هر دوتایمان را نداشت !
بالاخره یک روز می شکست !
شاید این تنها دلیلی بود که من دستهایت را ول کردم و از چشمانت افتادم !
.

.
.
حواسم هست که دلتنگی را گاهی نباید گفت
ببخش …
برای “دوستت دارم” راه دیگری بلد نیستم
.
.
.
آدم باید یک “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چی خسته و ناامید بود ، بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی !
بی خیال دنیا …
.
.
.
یادمه از بچگی ریاضیم ضعیف بود
الان ماه هاست دارم حساب می کنم و نمی دونم چطوریه که :
من + تو = فقط من
.
.
.
گاهی آدم دلش میخواد یکی رو با انگشتش نشون بده و بگه …
این بی معرفت “دنیای منه”
.
.
.
آدمیزاد است دیگر
گاهی خاطراتش آرزویش میشود !

 

.

.
آنقدر نیستی که گاهی حس می کنم عشق را نسیه به من داده ای
بی تابم !
نقد می خواهمت …
.

.
.
بگذر بهار ، حالم با تو خوب نمی شود …
پاییز حال مرا خوب می شناسد !
.
.
.
فرقی نمی کند تقویم زمستان است یا بهار …
بی تو هیچ زمانی قشنگ نیست !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب